Корпоративним клієнтам
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНА КОРПОРАТИВНАЯ ОДЕЖДА
Однакова уніформа або обов'язкові елементи фірмового стилю, які потрібно носити на роботі, вирішують кілька завдань одночасно: Реклама. Одяг також є рекламним носієм: люди - клієнти, партнери або інші особи, які можуть побачити співробітників, дивляться на одяг, бачать назву компанії. Це необхідно для більшого визнання бренду та закріплення в пам'яті аудиторії. Підвищення корпоративного духу, гордості співробітників за свою організацію, належність до єдиної команди. Виділення співробітників - актуально в місцях, де багато клієнтів, наприклад, у магазині або дитячому розважальному центрі. Співробітника в формі завжди видно, до нього можна звернутися за допомогою. Наявність уніформи також в певному сенсі вирівнює персонал. Їм не потрібно окремо купувати одяг для роботи, вони всі виглядають однаково, що виключає соціальне розшарування. Робітники зайняті саме роботою, а не розгляданням одягу один одного. Як правило, уніформа має лаконічний і простий дизайн. В ній легко виглядати аккуратним, зібраним. Але для цього важливо продумати дизайн-проект, за яким будуть створюватися предмети одягу. Цим повинні займатися дизайнери. Якщо робота пов'язана з складними, небезпечними умовами, спецодяг також захищає співробітників. Саме тому уніформу потрібно шити з міцних, стійких до зносу матеріалів |
ДЕ І ЯК РОЗМІЩУЮТЬ ЛОГОТИПИ
Коли власники компанії та маркетологи вирішують випустити одяг з логотипом, одне з перших питань, які потрібно вирішити, - це місце, куди буде нанесено напис або малюнок. Від цього залежить, як швидко його побачать навколишні, а також наскільки добре, позитивно його сприймуть люди. Реклама враховує особливості людської психіки, щоб ефективніше донести до потенційного споживача інформацію про товари або послуги. Отже, основні правила розміщення логотипу на одязі: на предметі одягу логотип краще зробити з лівого боку, щоб для оточуючих він розташовувався зправа; малюнок не повинен бути занадто малим: його повинні бачити всі, не докладаючи зусиль для розглядання та розуміння; якість зображення повинна бути високою: необхідна деталізація, увага до малих деталей, чіткість - це говорить про відповідальність та серйозні наміри компанії та грає на користь іміджу; логотип повинен бути помітним одразу при погляді на річ, для цього потрібно передбачити різні версії виконання - в різних кольорах для всіх основ, наприклад, червоний логотип різним чином виглядає на футболках білого та червоного кольору. Логотип - це частина корпоративної символіки та стилю. Він допомагає впізнавати компанію ще до того, як людина прочитала назву. Чим частіше емблема потрапляє в поле зору, тим більше ймовірність, що потенційний споживач купить продукт, а можливий бізнес-партнер укладе угоду. |